Saturday, February 27, 2010

Mimpi Gila

Aku selalu bayangkan yang aku baru berada di tingkatan 4 pada tahun ini(2010). Hal ini secara tidak langsung menganggu psikologi aku, Aku merasakan bahawa aku perlu menempuh 2 tahun lagi di sekolah menengah tinggi yang memang sama sekali aku tidak menyeronokkan.
Aku jiga tidak mengerti mengapa hal ini terjadi. Aku tidak tahu mengapa aku terlalu inginkan keluar dari sekolah ini sedangkan aku sudah tahu betapa sukarnya kehidupan di dunia hari ini.
Alangkah indahnya bagiku sekiranya kita tidak perlu menempuh kehidupan yang memerlukan makanan. Aku malas nak MAKAN! oh no, out of topic. So, kenapa aku selalu fikir macam ni? Aku rasa tersiksa - semasa hal ini berlaku. Aku berasa bagaikan mati hidup kembali apabila tersedar daripada mimpi ini dan kiranya mimpi dalam tidur tidak ada dalam hidupku pun, pasti aku mencintainya.

-ZaiD-
27-02-2010
Sabtu
10.02 a.m. as finished.

No comments:

Post a Comment