Thursday, August 25, 2011

selamat hari raya !

hari ni aku buat satu gambar *poyo* untuk semua yang aku ingat.

hariraya1432

Istimewa untuk semua yang aku kenal.
terutamanya**

#fahmiothmam
#zubirmarsan
#muzammilayob
#azwanshah
#fakhrulrazi
#kuchakatsuki
#zulo
#zaimuzaffar
#acap
#khairi
#hadijoe
#arifsafuan
#ariffmohamed
#ziqhaziq
#nazran
#zatiezetia
#shashaiera
#shahirahrashid
#syahirahabdullah
#ninashakina
#naelah
#nadiarazali
#nadiagahu
#nabila
#kaksyera
#kaknurul
#asmahuda
#azmiraamran
#afiqahrazak
#abelxheer
#liyanaanna
#fatihah
#noviaztika
#nadianazaruddin
#maryam
#semua yang kenal aku,

aku nak minta maaf sebab sangat kasar, sangat kurang adab, sangat pelik, sangat menjengkelkan, sangat menyusahkan, sangat hebat, sangat perasaan, dan macam-macam lagi. aku bukanlah insan sempurna. dengan adanya gambar ni-simpan lah, kau mesti ingat aku. sebab kat gambar ni ada nama aku.

ok, Selamat Hari Raya. Smile

 

*aku bukan jenis yang ingat nama orang. aku boleh lupa nama kau dalam masa 2 bulan
**tiada turutan ye.