Monday, October 31, 2011

apa kena aku dengan aku ni?

cuti-cuti aku rasa aku makin tak betul je. aku selalu buka Facebook, komen kat status orang. cari pasal. bukak Twitter pun sama. main reply2 tweet orang. suka hati aku je. padan lah siapa yang kena. tu belum cakap pasal blog lagi. blogwalking then tinggalkan komen. tak pun tegur tentang kecacatan blog orang. Ghost

aku sebenarnya bosan sangat. aku ada gambar menarik. Thumbs up tengok lah


seorang Facebook-er menjadi mangsa kegilaan aku. haha Laughing out loud *sebenarnya banyak lagi

image


mangsa penSTEALTHan jantina aku. ada 2. tak tahu la kalau ada yang lain kan. Thinking smile

image_thumb6
yang ni komen kat entri: pakai tudung tak cantik. betul!

image_thumb3
yang ni kat Twitter. haha


apa pun, aku minta maaf atas kegilaan aku. bukan sengaja, dah bosan kan, tak tahu nak buat apa. kalau nak marah, marah la kat ruangan komen tu. aku terima je. kalau tak nak aku tahu siapa yang marah, buat anonymous. haha

Flirt female

14 comments:

  1. kau memang suke kan nak orang tekan read more ? huh .
    wei wei , tu ex kau keeee ?
    saje nak tahu XD

    ReplyDelete
  2. haha, best kan? mesti rasa tertanya tanya: apakah di sebalik Read More ini? chewahh

    bukan pun. aku tak pernah jumpa dia. haha XD

    ReplyDelete
  3. haish,tak baik cari pasai! haha

    ReplyDelete
  4. sakit hati oh. post status patah hati putus cinta segala, memang macam LIFELESS.

    haha :D

    ReplyDelete
  5. hahaaa .. menguji betol nak suruh orang tekan read more ni .. ngee

    ReplyDelete
  6. eh tapi betol ape, rimas kot asyik bace status same 24/7. zz

    block jelah. :p

    p/s: Blocking doesn't signal hatred. It signals annoyance. :)

    ReplyDelete
  7. Tia, nak bagi homepage ni pendek je. hehe

    Maicher, tak baik tau block orang. kecik hati. kita kan boleh unsubscribe dari status update. dan dia tak tahu!

    haha

    ReplyDelete
  8. oh betol jugak tu.
    takde la sedih sangat nanti kan. :p

    :D

    ReplyDelete
  9. tergempar!! budak uia kena mood swing~ dan dia adalah seorang lelaki =_="

    ReplyDelete
  10. hahaha bosan gila. tu yang tergila sekali. XD

    ReplyDelete