Saturday, October 29, 2011

apa guna links to this post?

image

korang pernah nampak benda ni? tahu ke korang apa guna benda ni? ha, kalau tak tahu, biar aku beritahu.

benda ni sebenarnya sangat berguna. untuk kita, dan juga orang lain. sebabnya, dengan benda, korang boleh promote blog orang. haha. walaupun blog orang tu dah famous.

ni contoh hasil Creat a Link yang aku dah buat:

image

bila klik kat title post aku ni, korang akan terus di direct ke blog mohdnaser. dari situ lah aku dapat ayat ni. haha

lagi satu:

image

yang ni masa aku join segmen abg Ben. tu post dia.

so, caranya senang je nak enable benda ni. pergi dashboard, settings, posts and comments dan show backlinks. ok done. buat benda ni. sebab aku suka buat backlinks ni. haha

image

buat jangan tak buat! haha

Snail = internet

No comments:

Post a Comment