Tuesday, November 1, 2011

Hello November!

hello everyone! happy november!

ok, aku terlambat. dah sehari selepas 1 november 2011 masuk dalam carta baru aku nak mengucapkan hello.

aku nak cerita sikit hari aku. *macam ada orang nak baca cheist

 

hari pertama november aku bermula pada pukul 5.50am. dan aku pergi solat. lepas solat, aku ngantuk sangat, dari surau, balik rumah straight terus landing atas katil queen sized aku. bukan aku punya katil, tapi tak kesah la. aku yang tidur kat bilik tu, kira aku punya la. haha

pukul 12.++ pm baru aku bangun. gilanya. then tengok handphone ada SMS dari ibu tercinta. suruh masak. aku relaks-relaks sekejap then masak lah. lepas tu panaskan nasi.

dah la, bosan je cerita ni. skip >>

lepas tu aku pergi jalan-jalan dengan kawan. pergi men bowling,

a guy playing bowling
ni dia abang handsome tengah steady nak baling bola

selepas itu, kami berdua pergi makan ABC. masa hujan makan ABC? memang merebek, takpe la, layan je. dia ni memang gila sikit. Plate

ABC sedap
pergh, tengok tu ABC sedap gila! haha Rolling on the floor laughing

ok lah, takde benda seronok pun selain ABC tu. oh, aku dapat sekali je strike. nak akan bola 13 pun lenguh tangan. haha


tak sabar tunggu cuti sekolah. aku nak main DotA dengan cuz. haha Open-mouthed smile

No comments:

Post a Comment