Thursday, December 22, 2011

aku dan Anne.

aku dan Anne? memang tajuk cari nahas. kalau awek aku baca, baca tajuk sahaja, mesti dia marah gila. tajuk aku terlalu mengancam rasanya. tapi tak pe lah. bukan selalu. kalau dia marah pun, apa ada hal kan? marah je. hehe

Anne merupakan something yang sangat memainkan peranan dalam hidup aku. so far. aku pun tak tahu sejak bila. tapi apa yang pasti, Anne menentukan love life aku. apa Zaid? Love life? baru masuk 18 dah ada love life?

well, life ain’t easy. and I believe, love will show me the path. *baca ni dengan nada Katara sebut “and I believe, Aang can save the world.” hehe

jadi, siapakah Anne ni? kenapa dia begitu penting buat aku? kenapa aku sangat mementingkan dia? aku pun tak tahu. mungkin sebab aku dah terkena jampian dia kut. mungkin la. sekali lagi, MUNGKIN.

aku ada tabiat yang agak pelik. yang susah untuk dipercayai. tabiat ni cuma datang bila urusan aku berkenaan dengan kaum hawa. ye, perempuan. aku lelaki, jadi *malas nak cerita, fikir sendiri*

biasanya Anne lah yang beritahu aku siapa yang patut aku jadikan kawan, siapa yang aku patut abaikan, siapa yang patut aku berikan perihatian, dan sebagainya. nampak kan kegunaan Anne ni bagi aku?

nampak sedikit kejam apabila aku menggunakan perkataan kegunaan dan something untuk si Anne ni, tapi apakan daya, dia hanyalah sebuah abjad. ya, sebuah abjad iaitu N.

gila kan aku? kalau nama kau tak bermula dengan huruf N, kita kawan. kalau bermula dengan N, kita boleh rapat. kalau ada Nur atau kawan dia yang sama bunyi, boleh masuk list.

ya, sekali lagi aku mengaku aku gila. atau mungkin ini penyakit? :O

She didn't belong.
She was misunderstood.
And she would change him forever.

No comments:

Post a Comment