Saturday, December 17, 2011

alone: there's nothing you can do.

aku rasa aku punya tajuk makin merepek pula semakin dekat dengan tarikh keramat 9 Januari. ye, tarikh aku terpaksa kembali menyandang tas ke kelas. dengan membawa buku yang tebal-tebal. err, aku tak bawa buku kalau tebal. hehe

busy dengan project aku. boleh panggil projek ke? tak kesah la. dan aku ada aktiviti sampingan. iaitu, pergi page dan group blogger, tengok-tengok, cari orang yang post soalan, then tolong jawab. kalau jawapan aku membantu, aku rasa senang. haha

oh, dan aku sebenarnya tak ada idea nak buat apa lagi, bila idea datang, mesti benda susah. kalau susah, nak buat pun aku tak reti. haha

kalau korang ada benda nak request ke, boleh la. mana tahu aku boleh buatkan. :D

aku rasa aku sedikit tenang sebab takde la fikir yang aku ni penganggur sangat bila ada buat something. dan aku suka tolong orang. tolong yang tak perlu kekuatan fizikal maksudnya. aku malas nak buat kerja luar. nanti gelap. hahahaha

alone: there's nothing you can do.

well, there're some things, actually many things, but without other people experiences and helps, not very well. ahh, lantak la.

ps: aku baru perasan satu benda. benda paling lama dalam pembikinan post, cari gambar. T_T

No comments:

Post a Comment