Tuesday, December 27, 2011

how I met your mother

aku baru je habis tengok HIMYM Season 2. dan beberapa hari yang lepas Season 1. dan aku rasa aku suka. sebab kelakar. err, aku tahu korang dah tengok benda lama. aku baru tahu. aku kuno. ye aku tahu aku kuno. dan aku tetap kuno kalau tak ada orang yang rekemenkan aku kepada benda ni. cis kuno sungguh aku

sebenarnya dah lama aku ada cerita ni. tapi baru hari Sabtu atau Ahad lepas aku mula tengok. dan aku rasa aku dah terjatuh cinta pada cerita ni. aku suka barney. haha err, suka ke-mysterious-an dia. suka cara dia kenakan kawan-kawan dia. mungkin aku pun macam dia. haha tapi aku kurang suka pandangan dia terhadap hidup berkeluarga.

tengok cerita ni buat aku fikir, sebenarnya, aku betul-betul sayang awek aku ke? atau aku cuma rasa sayang sebab arghhh aku rasa aku cuma terlalu muda. untuk bercinta ni semua. bukan masanya aku bercinta kut. sekarang masa untuk single dan enjoy! Suit up! hahahaha

err, ye la. aku tahu post ni lame. korang semua dah tau benda ni berkurun. aku je yang over excited.

oh, aku juga kurang suka dengan banyaknya scenes yang merosak akal dalam cerita si Ted ni. dan kekurang cantiknya si Lily. seriously, dia tak cantik. T_T

No comments:

Post a Comment