Friday, December 30, 2011

Nevermore

nevermore

ni adalah salah satu scene dalam flash game Nevermore 3. aku rasa game ni sangat menenangkan jiwa. dengan musik yang lemah gemalai, gambar yang comel, langit dengan awan yang comel, memang sangat tenang la. apa kata korang cuba main. haha

ni third last scene dalam game ni. dan aku sangat suka bahagian ni nama tempat ni Strange Cavern. and I really wish this is the kind of place only we know.

aku selalu terfikir satu tempat di mana aku rasa tempat tu buat aku tenang, buat aku rasa senang, buat aku lupa semua masalah yang ada. tak fikir pasal makan, mandi tidur. sebab tempat tu terlalu selesa. mungkin ni semua pengaruh media, tapi sejujurnya aku memang mengimpikan hidup kat tempat macam ni dengan orang tersayang.

aku nak keluar daripada kesibukan dunia, aku nak hidup dengan orang yang aku perlu dan orang yang perlukan aku je. tak perlu deal dengan masalah, tak perlu deal dengan duit, tak perlu deal dengan career. macam seronok bunyinya kan?

tapi aku sedar, it’s just my dream, and maybe will forever be a dream.

I need a break.

No comments:

Post a Comment