Saturday, November 17, 2012

Hey Joe!

Assalamualaikum. lama rasanya tak tinggalkan apa-apa kat sini. dah lama tak menulis, nak tulis pun dah lupa macam mana. oh, aku bukan setakat dah lama tak menulis, bercakap pun kurang. duk bilik selalu.

sejak cuti ni semakin tertutup aku dengan dunia luar. rasa ketinggalan pun ada. plan nak kerja ada. tapi mood kerja tak datang lagi. nak keluar pun tak mampu, duit poket tak ada. damn T_T

sekarang ni jadi lah aku seorang pekebun anggur yang berjaya.

rutin aku setiap hari:
  1. bangun pagi solat Subuh,
  2. pukul 9 tidur,
  3. bangun lepas Zohor,
  4. lepas solat Zohor baring sampai Asar,
  5. lepas solat Asar baring sampai Maghrib,
  6. lepas solat Maghrib baring sampai Isya,
  7. lepas solat Isya baring sampai Subuh.
sambil baring tu biasanya aku tengok anime or browse internet. sangat teratur hidup aku.

aku rindu bertekak dengan budak ni. "Hey Joe!"

"live life like yous gonna end tomorrow." err, sebagai nasihat untuk diri sendiri dan semua, mungkin?

No comments:

Post a Comment