Tuesday, May 3, 2011

berhenti kerja? (2)

hari last aku kerja. semua macam fun.. I’ll miss every corner of  that building.. ruang rehat, tandas, dept.2 sekalian... tak semangat sama sekali...

last aku rehat dengan mirul. hari ni aku dok depan je. berbual..

maghrib tu siti wat kerja gila. ada ke patut cakap dia suka aku depan semua orang(bergurau,,*kut).. aku tengok dia sedih je.. mungkin cemburu.. it was a very fun evening.. everything seems to be fine.. gelak tawa terakhir dengan mereka, sebagai rakan sekerja..

malam tu lewat angkat barang.. aku tak nak tinggalkan this fun! hmm, life is good, and I believe, this is just a small piece of my life journey that I shouldn’t hold for too long. life must go on. Open-mouthed smile

thanks to everyone. kak siti, sebab beri aku peluang kerja, kak dayah, sebab ajar aku banyak benda, is, sebab tegur aku masa mula2 masuk kerja, eka, jadi kawan yang baik, mirul, tolong aku sebab dia lebih tinggi, haha, kak syera sebab bagi tolong dia lipat tuala, siti, sebab selalu gaduh dengan aku, Smile with tongue out, kawan2 yang lain, terima kasih juga...

awak, terima kasih berkawan dengan saya...

No comments:

Post a Comment