Wednesday, October 12, 2011

aku buat kerja rumah? gila lah :D

hari ni aku duduk sesorang kat rumah. bosan singguh. mak aku bawak berukband pergi kerja. terpaksa lah aku tak buat apa-apa. macam hilang separuh nyawa takde benda tu. tak boleh online. Sad smile

aku bangun awal hari ni. ada lah dalam pukul 11:30. huahaha, orang cuti macam ni lah. bangun lambat je tahu. apa nak jadi tah. Disappointed smile

bangun je tidur aku ngadap netbook. tapi tak sampai 10 minit aku rasa terpanggil pula untuk tanak nasi. sebenarnya mak aku yang suruh, haha Open-mouthed smile

lepas tanak nasi aku aku tengok sink tu macam, tak tahu la nak cakap apa. aku kan penuh dengan kasih sayang, aku pun bersihkan lah semua. hehe Nyah-Nyah

pastu dah habis cuci semua, ada pula satu periuk tertinggal. aduh, periuk zaman bila ni, jerit hatiku. bila buka dan cuba menghirup udara yang terkumpul dalam tu untuk memastikan apakah benda yang terkumpul kat dalam tu, demm, sup. dah basi pula tu. zzz terpaksa lah berkotor-kotor sedikit.

akhirnya, siap semua(tanak nasi dengan cuci pinggan mangkuk je). ahh, lega rasanya. Smile

*yang hidup kat rumah ni bukan orang mati.

1 comment: