Wednesday, October 12, 2011

kalau ‘sayang’ mesti ‘nak’ ke?

kalau kita sayang pada sesuatu, mesti ke kita nak benda tu juga? soalan aku macam pelik je kan? sebab kita sayang pada benda yang kita ada je. kan? haha apelah aku ni. takpe lah, lupakan soalan tu.

post ni aku nak cerita tentang seseorang yang aku sayang. nama? tak perlu la. siapa rasa post ni berkaitan dengan dia, untuk dia la tu. Open-mouthed smile

aku sayang sangat kat dia ni sebab dia selalu ada untuk aku susah ataupun senang. tapi aku tak suka bila dia ada bila aku senang. meragut kebahagiaan je. haha Nyah-Nyah dia selalu bagi semangat pada aku sebelum aku buat apa-apa. thanks

aku suka keluar jalan-jalan dengan dia. sebab dia tak lokek. kalau dia ada duit, minta je. tak pun ambil je la apa-apa then letak kat kaunter macam dia dah setuju nak bayarkan. haha kejamnya. tapi aku takdela sampai ambil barang yang aku sendiri tak mampu afford. tu kejam sangat,

aku suka kacau dia. sebab dia sporting. dia comel. kalau marah tak takut pun. haha jangan lah marah selalu, bila marah macam mak cik tua kat tepi jalan tu(kalau nampak makcik tua tepi mana-mana jalan, macam tu lah).

dia pun sayang aku kut. dia selalu backup aku. aku ni dah lah lemah, tak terdaya, nak bunuh nyamuk pun tak sanggup apalagi nak bangun melawan apabila dibuli. tapi tu dulu, sekarang aku dah gagah perkasa. ahh, perasan.

kadang-kadang aku gaduh juga dengan dia. tapi tak lama, sebab aku sayang dia la. kalau tak sayang, dia nak terjun masuk perigi pun aku tak kesah. lagi pun air dicincang tak akan putus. macam tu la kami. hehe

dah la, macam mengampu je. sayang awak!

2 comments: