Friday, November 11, 2011

111111. Once in 100 years.

111111 once in 100 years

I bet you know about this. if you don’t then I bet you never passed in math. T_T

according to some (humanely source) this date – the mighty 111111 comes only once every 100 years which means the next 111111 will be in the year 2111.

penat aku nak fikir ayat omputeh ni. so, kalau korang perhatikan hari ni, bermula dari jam 12 tengah malam tadi, semua orang sibuk dengan tarikh ‘keramat’ ni. sebab cantik, keramat la. kan?

sampai ada yang dah plan macam-macam, malah ada yang dah buat. contohnya tarikh kahwin, declare couple, musuh, kawan semua la. semua nak tarikh best. like WTH~

ok lah, kalau setakat nak nombor cantik, tak kesah. takde susahkan aku. tapi ada tu yang pilih tarikh cantik-cantik ni sebab dia percaya ada berkat bagai. zzz

ada apa dengan tarikh cantik ni? kalau sebab “once in 100 years”, korang akan lebih menghargai hidup. walaupun tanpa tarikh ni. sepatutnya.

sebabnya

“today comes only ONCE.”

siapa tak setuju dengan quote of my thoughts? haha, kalau tak setuju, sila lah bantah di ruangan komen Open-mouthed smile


sebenarnya tarikh ni memberi makna kepada aku. sebab sebulan yang lalu aku ada masa cuti yang leboh panjang berbainding hari ni. Sad smile aku nak duduk rumah lama-lama, best. macam-macam boleh buat.

No comments:

Post a Comment