Friday, November 11, 2011

cheist! mana kau pergi?!

setelah aku menginstall sistem komen IntenseDebate tempohari, aku telah kehilangan sesuatu yang penting! mana tah dia hilang. sedih beb aku rasa. macam mana nak femes kalau dia hilang. arghhhhhhh

tapi takpe,

yang patah tumbuh,
yang hilang berganti…

oleh yang demikian, I’ve found that ada cara lain nak buat backlink dengan mudah. benda yang almost all blogs ada. trust me, almost. dan kalau blog korang ada benda ni, jangan nak melenting bila kat blog orang lain ada post korang. kalau post tu dia buat dengan benda ni lah.

kalau orang salin tampal(copy paste) je memang orang tu mesti dijadikan topik perbualan hangat. tapi kalau dia cuma reblog, please, dia tolong kita sebenarnya. dengan bagi kita permalink. directly from their blogs!

tanpa berlengah lagi, ingin aku persembahkan penemuan aku tentang benda yang korang semua dah pun tahu. tapi sebab aku bosan dan tak tahu nak post apa dan aku belum pernah post pasal benda ni, maka aku buat je lah. haha

image, ni dia! bertuahnya kau dapat masuk blog aku. haha *tanpa menyadari bahawa sesungguhnya kat bawah setiap post aku ada keluarga dia yang masih hidup

yang warna oran tu blog this kalau tak silap. aku malas nak cek. bila tekan tu, akan keluar satu popup yang tah apa-apa. aku tekan save as draft. copy something yang aku nak reblog, then letak kat dalam post yang aku dah simpan tadi.

then taraa, aku publish lah. haha kalau tekan kat tajuk entri macam ni akan directly bawa orang yang tekan tu ke sumber nya.

so kepada sesapa yang rasa aku tak link kan sama ada letak link boleh lah mengaku. Open-mouthed smile

No comments:

Post a Comment