Thursday, November 24, 2011

aku lelaki jahat

ada orang cakap aku ni suka buat orang perasan. bagi tumpuan then blah macam tu je. dan kali ni orang yang terasa tu yang cakap dengan aku!

dia: Zaid, ingat lg tak duit seringgit yg kau lipat bentuk hati tu. Aku simpan lg:) nak bg tau tu je. Hee
aku: Haha mesti kau terkejut masa aku bagi. :D
dia: Memang. Skrg baru aku sedar dulu kau memang suka sgt buat aku perasan. Huh zaid kejam!
aku: Aku pernah suka kau. Dan aku rasa kau yang buat aku perasan. T_T
dia: Haha apalah. Aku penat menebalkan muka tahan malu dulu :D aku takut syok sendiri pasal tu lah aku da jarang contact kau kot
aku: Lepas tu nak salahkan aku. Haha
dia: Kan aku ckp 'kot'. Kau pun tak ad contact aku kan
aku: Dah kau tak layan, aku malas lah nak kejar

aku cuma cuba untuk jadi kawan yang baik. yang ada bila diperlukan. aku tak pernah berniat untuk sakitkan hati sesiapa. bukan kau, bukan dia, bukan aku sendiri.

moralnya: jangan jual mahal sangat, orang tak faham. hahahaha

No comments:

Post a Comment