Sunday, November 6, 2011

comment form yang lebih elegan

Go to IntenseDebate

semalam aku berblogwalking sampai lah termasuk blog si abang kacak Zme. dan aku merasa sungguh tertarik dengan comment form beliau. kenapa?

comment form intense debate ni membolehkan pembaca(pengomen) untuk melakukan banyak perkara contohnya log in pakai akaun Facebook, Twitter, Wordpress, ala, korang tengon je lah apa yang ada kat comment form aku tu.

dan yang paling bestnya, tak perlu reload window! kalau korang tekan show comment kat bawah tu sekalipun, tak akan reload window. so, korang boleh cuba sekali(install) kalau rasa terpikat. haha

memang aku sangat merecommend kan benda ni. sungguh elegan lagi bergaya. haha Open-mouthed smile

aku nak mengambil kesempata yang ada untuk mengucapkan(?) selamat berqurban bagi yang dah beli lembu, unta atau kambing. bagi yang tak berqurban, kita tolong-tolong habiskan je lah. haha

selamat hari raya Eidul Adha. Smile terutamanya kepada pen pal aku:

fasya Fahuna BiQa HatmiN ni Kisah Tia shidoGangster mazmiesya (-_-) Umie Artoqiemie safwanmahzin lyssa Anis Zafirah gdsbnga Diyana Ali Maicher NaRuFiQ

kalau korang rasa aku perasan ke ape, aku tak peduli. haha

*kalau aku lupa nama kau, tu bermakna aku memang pelupa

No comments:

Post a Comment