Monday, November 14, 2011

nama aku Zaid Huda

Gambar aku masa 10 tahun. Comel!

nama aku sebenarnya Zaid bin Huda. tapi disebabkan pakcik Google pening nak cari siapa Zaid yang dimaksudkan bila nama tu dicari, aku tukar lah sikit-sikit. kalau susah nak cari macam mana orang nak jumpa blog aku kan? *ada orang cari ke? T_T

tak kesah la, yang aku pelik ada orang dari Russia yang search aku punya blog. siapa lah beliau tu. sayang sungguh aku kat dia. haha Smile

hasil carian Google untuk “zaid bin huda”:

image

 

hasil carian Google untuk “zaid huda”

image

see? semua memang nama aku, kecuali yang aku dah kaburkan tu. macam mana aku nak maju kalau my past menghalang perjalanan kan? haha atas sebab tu lah aku guna huda Diaz. kalau korang cari el Diaz tu aku tak tahu lah berapa lama baru boleh jumpa. hahaha

my name is Zaid Huda, so please, don’t get confused. ever again.

No comments:

Post a Comment