Wednesday, November 30, 2011

soalan daripada are-rull

aku mencuba lebih alami, tak nak letak gambar manusia. kononnya

sebenarnya aku plan nak buat entri lain. tapi disebabkan aku terjumpa entri yang mengetag aku. terpaksa lah aku menangguhkannya dahulu. korang baca je lah. malas aku nak tulis lagi. dah la susah tulis pembukaan.

soalan-soalan daripada are_rull di ~diari sakura gurl~:

dia: Dah berapa kali jatuh cinta?
aku: jatuh cinta yang macam mana? kalau yang luar biasa, belum pernah kut. kalau setakat crush-crush ni dah biasa. T_T
dia: Siapa idola hidup? Kenapa?
aku: Idola? tak tahu la. tapi yang penting kalau dia bagus, boleh jadikan teladan.
dia: Blogger kegemaran?
aku: tak pasti lah. Mysarah Alloha kut.
dia: Azam utama tahun baru ni?
aku: tak pasti la.
dia: Sebab selalu menangis?
aku: kecewa. biasanya kecewa dengan diri sendiri. haha
dia: Apa yang membuatkan awak ketawa besar?
aku: tak pernah terfikir pun. kalau kelakar ketawa la. haha
dia: Peristiwa paling memalukan dalam hidup?
aku: dah tak ingat. tapi memang selalu buat benda memalukan. T_T
dia: Drama pilihan dalam masa terdekat ni?
aku: tak suka drama.
dia: Movie pilihan dalam masa terdekat ni?
aku: biasa tengok movie outdated. haha
dia: Pernah makan Big Apple Donuts & Coffee?Apa donut kegemaran? Apa pendapat tentang BADC??
aku: apakah? :O

aku tak nak tag sesiapa. haha oh ye, ada: ▲ N I S ♔

No comments:

Post a Comment