Tuesday, February 14, 2012

aku bukan sibuk, aku bukan malas, aku …

dah lama rasanya aku tak post apa-apa yang aku fikirkan sendiri. otak aku dah tak dapat nak fikirkan kata-kata manis, ayat-ayat puitis, cerita-cerita lawak. aku fikir apa pun aku tak pasti.
aku rasa semester ni dah buat aku gila. bukan sebab materi pelajaran yang terlalu susah. tapi walaupun tak terlalu susah, abgi aku susah la juga. paling susah bagi aku matematik. tak tahu lah kenapa, mungkin sebab guru yang mengajar tengah hamil 6 bulan. atau aku yang tak reti nak fokus.
semester ni juga ada subjek yang aku suka. database. adalah ciri-ciri komputer. rasa seronok belajar apa yang kita nak belajar. bukannya belajar semua yang dah disiapkan. aku suka subjek ni, kalau boleh nak setiap hari ada kelas database. sebab lain aku suka, aku boleh melayari internet masa kelas ni. hehe
dah lama tak balik rumah. rindu rasanya pada adik-adik. tapi kan, aku hairan, kenapa masa semesester pertama, aku boleh bertahan agak lama, tak balik, tak rasa rindu dan sebagainya tetapi sekarang, baru balik hari tu aku dah rasa nak balik lagi. kenapa oh kenapaaaa
bigrafi abi tercinta pun aku termiss sekali. walaupun tak banyak orang baca, aku rasa bersalah sebab dah memungkiri janji. teruknya aku
oh, hari tu aku tengok Forest Gump sampai habis, best. penuh nilai murni dan pengajaran dan sebagainya.

No comments:

Post a Comment