Friday, April 13, 2012

Bulan akhir semester 2


gambar atas ni lah yang aku selalu buat, baring atas katil buat-buat comel. hahaha

Alhamdulillah aku masih bertahan sampai sekarang kat UIA ni. dah tiga bulan aku kat sini. kalau ikutkan hati, dah lama aku tinggalkan UIA, duduk rumah. tapi ikut hati mati, ikut rasa binasa. jadi aku menggagahkan diri untuk terus gagah dalam menempuh kelas yang tak habis-habis, kena bangun awal setiap hari.

dah bulan akhir ni makin banyak pula tugasan. hari tu ada tugasa Arab, kena buat teka silang kata, aku balik. Alhamdulillah ahli kumpulan tak mengamuk. haha memang aku tak patut tinggalkan dorang, tapi kalau buat benda tu awal sikit mesti dapat buat sama-sama.

sekarang ni tengah sibuk dengan database dan matematik yang baru je dapat hari selasa lepas. database hujung bulan ni due. math, minggu depan. apekah?! memang best buat benda kelam kabut. matematik kena buat statistik. kumpulan aku buat stastik perbelanjaan makanan pelajar. aku suka makan, kerja pun nak yang berkenaan makanan la. hahaha

final lama lagi, tapi kalau tak mula revision sekarang pun rasa tak sempat. ahhh

ya Allah permudahkanlah urusanku, dan hindarkanlah aku daripada sifat mazmumah dalam diriku ini.

No comments:

Post a Comment