Thursday, January 20, 2011

SAKAN

Alhamdulillah. at last aku tak lagi bergelar penanganggur. sekarang dah jadi staff PBSSB. frist day tu agak tak menyeronokkan la. biasa la, tak de kawan kan. sebenarnya ada Afiqah, tapi aku kan kurang rapat dengan dia, so rasa macam tak de function la. kerja aku mula2 senang je. susun2 barang. day after day, makin banyak kerja, kena naikkan stok. naikkan stok kalau sedozen je takpe. ni sedozen of sedozen.

kat sini macam2 aku belajar. cara nak guna punch harga, nak reload, cara guna tagger, macam2 la. tapi ada juga yang aku tak suka. 1st day kerja aku dah rasa menyesal sebab macam tak berbaloi kan, kerja 10 jam, 12 am – 12 pm, gaji sikit. biasa la anak muda. semua nak duit. haha, tapi aku teruskan juga sebab mak aku yang nak sangat aku kerja. ikut je la kata hati dia.

hari pertama berlalu dengan jayanya! aku masih kerja kat sini. :D

No comments:

Post a Comment