Friday, August 5, 2011

Ramadan Mubarak

Alhamdulillah. aku masih berpeluang berpuasa pada bulan mulia ini. aku sangat bersyukur kepada Allah sebab bagi lagi aku peluang ni. :) teringat pula masa kecil-kecil dulu. aku mula puasa sejak umur yang sangat muda. tapi aku dah lupa pula bila.

masa tu semua menyeronokkan. no problem no worries! bila ingat puasa, aku ingat air sirap. bila aku ingat air sirap, aku bayangkan air sirap. it’s pathetic when you can remember of something but you can’t remember how it looks like. aku buat sendiri macam mana rupa air sirap tu dalam fikiran aku. i wish nothing changes, i wish everything always the same. tapi kehidupan bukanlah untuk itu.

Ramadan, semoga bulan ini menjadikan aku seorang yang lebih matang, untuk dapat membezakan antara memori dan reality.

i love you ummi, i love you abi. for raising me to be a Muslim-even if i can’t be as good as you expected.

 

SELAMAT BERPUASA UNTUK SEMUA.

No comments:

Post a Comment