Tuesday, November 8, 2011

kenapa kita rasa penat?

ni bukan soalan, dan aku tak bodoh. jadi tak perlu jawab. haha Rolling on the floor laughing kalau manusia tak rasa penat, nanti tetiba ada beratus orang mati kepenatan. *badan yang penat, otak tak rasa

hari ni aku rasa penat je mungkin sebab aku bangun sebelum waktunya. dan aku tidur agak lambat. selain terpaksa menahan sakitnya hati sebelum tidur.

tadi aku belajar Ruby On Rails. rasa macam seronok je. tunggu nanti aku punya komputer dah ready, memang tak tidur lah aku. lepas tu buat entri penat macam ni lagi.

arghhh, entri untuk Cerita Aku esok tak buat lagi. bila aku nak mula ni. aduhhh, aku tak tahu nak buat pasal aku atau pasal 9 Nov. hmm


ada orang cakap comment system IntenseDebate ni susah nak pakai. sebenarnya senang je. kalau kat home page, klik comment link dan tunggu sekejap untuk bagi dia masa load. kalau kat item page, ada kat bawah macam biasa.

aku tukar sebab benda ni pakai simple dan laju. selain boleh reply, edit, report, rate, delete comment that have been made. kalau nak senang, boleh log in guna Facebook and Twitter.

No comments:

Post a Comment