Tuesday, December 13, 2011

Facebook: Senjata makan tuan! Apehal?

Facebook je la. pagi petang siang malam aku cerita pasal Facebook je, kan? bosan pula aku yang tulis. eh, taip. sebelum ada yang kenakan aku dengan kesalahan penggunaan perkataan, lebih baik aku betulkan sendiri. hehe

aku sebenarnya bukan suka sangat dengan Facebook ni. sebab lebih banyak mendatangkan keburukan bagi aku. bagi aku ke? tapi apa yang pasti, siapa jadi friend aku mesti merasakan keburukannya. kalau dah setiap status kontroversi beliau kena komen dengan aku, mesti panas. kan? haha

walaubagaimanapun, aku tak tahu la kenapa aku masih setia dengan benda ni. dah la menyusahkan aku bukan sekali dua, tapi dah berkali-kali! kali, ni, makan aku balik. memang aku tak tahan. tapi apakan daya, aku rasa aku perlu juga kut buat benda ni. kalau tak nanti ada je yang nak hack la, crack la. lepas tu post bukan-bukan.

ni, tengok senjata yang dah makan aku kat bawah ni, senjata ni lah yang selalu menyusahkan aku. biasanya dalam keghairahan aku nak cek notifications atau nak update status, atau nak login ke servis yang aku sign up guna Facebook kat rumah orang lain, ni la yang keluar. tension pun ada huhhh

Facebook Device Security

tengok la, kat komputer sendiri pun kena. memang mengada betul kau Facebook!! kau ingat aku nak pegang handphone setiap masa ke ha? T_T ke Mark pegang dia punya handphone setiap masa? heh

sebenarnya bukannya aku malas nak pergi ambil handphone, masalahnya, SIM kad yang aku guna untuk benda ni, ada kat handphone adik aku. dan dia tengah tidur kat bilik lain. dan aku malas nak kacau orang tidur. sama halnya aku tak suka orang kacau aku tidur. hehe

oh, sebenarnya aku yang menyebabkan dia makan aku. haha apa yang aku buat? aku clearkan cookies. sebenarnya bukan cookies je, cache pun aku buang. history juga. saja nak bagi dia smooth sikit. dan nampaknya memang kena bersihkan selalu. *Zaid, kau dah buat salah, kau nak salahkan senjata Facebook kau ni? tak guna T_T*

dah, tunggu je la lain masa aku masukkan kod tu. teringat aku dekat Internet Banking. ada benda ni. nama dia TAC. apa TAC tu, pergi cari sendiri. hoho

ada sesiapa nak buat juga? hehe tapi aku tak tahu la kalau benda ni pun cracker boleh crack.

No comments:

Post a Comment