Thursday, December 8, 2011

terharunya ada orang buatkan header :’)

sebenarnya aku dah lama nak buat header. tapi aku malas plus aku tak hebat dalam design. jadi aku pun mengambil peluang untuk meminta bantuan daripada seorang adik comel. hehe Alhamdulillah dia baik dan buatkan. walaupun ada part yang aku kurang suka kat hasil kerja dia, aku rasa yang lain comel. haha :D

so ni lah hasil kerja dia. aku sangat menghargainya. oh, part yang aku kurang suka tu yang warna coklat kat bawah tu. jadi aku pun edit sikit. jangan marah ye adik comel =)

dan setelah di edit, ni lah hasilnya, dan aku guna sekarang. aku guna untuk signature kat SyoknyerBlogging lagi tau. haha

! El Diaz

aku tukar sikit. dan seingat aku, ni header ke tiga aku sepanjang blog ni wujud. header pertama aku tak ingat. kedua pun aku tak ingat. tapi aku ada dua-dua. haha ni ha:

LifeScratcherSMALLmasa ni nama blog aku Life Scratcher

dan ini:

100_5583-1

aku tak ingat kalau aku ada yang lain. tapi dua ni aku rasa aku pernah guna. aku yakin sangat. haha

dan dalam kesempatan yang ada ni
aku nak ucapkan terima kasih kepada
adik Anissyahirahh yang comel :D onion13.gif

No comments:

Post a Comment